deryaa45 Merhaba arkadaşlar doktorum bugün kontrolde lierac önerdi ama çok pahalı bir krem ve bir tanesi asla yetmez yani bacağıma göğsüme karnıma bana gereksiz pahalı geliyor. Sizin öneriniz var mı
inarches deryaa45 Bu tarz ürünler gereksiz pahalı oluyor bende bir kutu mustelanın çatlak yağını sonrada biooilin yağını aldım kullanıyorum 2. Şişemdeyim ondada ama çok çabuk bitiyor.Ve çok pahalılar bitince sarı kantaron yağı falan kullanmayı düşünüyorum.
Gizem2211 deryaa45 ben de 4. Ayımdan itibaren kullandım hem serumunu hem kremini ama maalesef çatlaklarım oluştu yine. Olacağı varsa krem de etki etmiyor. Boşuna o kadar para vermeyin bence 🤦♀️
Kediannesi1 deryaa45 ben lierac ve sarı kantaron yağını birlikte kullandım 32 haftalık ikizlerime hamileyim kalçam aklıma gelmedi hiç sürmemiştim çatladı ama göbeğim göğsüm çatlamadı göğsüm Çatlar gibi oldu daha dikkatli oldum düzeldi hemen 2 tane almıştım biri anca bitti 16. Haftada başladım yani tavsiye ederim ama belli bir aydan sonra mutlaka bir yağ ile destekleyin
Yorgunanneee21 deryaa45 Ben ilk hamileliğimde remolent diye bi krem kullanmıştım doktor önermişti. 4. Aydan sonra sürmeye başladım bebek yapı ile dönüşümlü sürüyordum hiç çatlağım olmadı normalde çok hızlı kilo alıp vermekten her yerimde çatlak olur ama hamilelikte hiç yaşamadım
ilaydakaya-21 Ben almıştım inan krem fln hepsi yalan dolan senin vucudnla alakalı olan bisey en güzeli kantaron yağı krem gereksiz die düşünüyorum aldım ama pişman oldm yarıda birktm
ISILTAN deryaa45 Malesef almıştım çok pahallıydı ama ben faydasını göremedim çatlaklarım oldu bence çatlak meselesi vucut ile alakalı
Alexab deryaa45 ben hem lierac hem palmers aldım yine de çatladım. Kantaron yağı sürğn ya da zeytinyağı mis gibi.
Meltemmms Ben en başta lierac aldım hemen bitti. Bitince elime ne geçerse sürdüm. nemlendirici, bebek vazelini, kantaron yağı vs . En çok bebek vazelini sürdüm 32+6 olduk henüz çatlağım yok🤗
Kskn5634 Ben de kullandım ama bence de kesinlikle vücut yapısıyla alakalı bir durum bir sürü çatlağım var ve kremi 3.aydan itibaren kullanmaya başlamıştım hiçbir işe yaramadı boş yere para vermişim gereksiz pahalı bir krem.