Alyaderen 13 yıldır sigara içiyordum bebeği öğrendim bıraktım. Doktor zaten “ sigara, alkol içeceksen kendine başka doktor bak “ dedi direkt hiç sorgulamadan 😀 şimdi de yolun sonuna geldim aklıma geliyor içer miyim diye ama içmediysem şimdiye kadar içmeyeceğimi biliyorum. Ben neyse de bebeği tehlikeye atamam, eşiniz haklı. Bırakın sütten geçmeyi maalesef sigara içen kişilerin nefesindeki kimyasal bile bebeğin tenine geçiyor bununla ilgili deney yapıldı. Mümkünse içmeyin. Hem cebinize, hem sağlığınıza hem de bebeğe günah.