İlk oğlumun adi Yigit Alp. Daha hamile kalmadan ismini belirlemiştik. Sonra oğlum dunyaya geldi. İkinciyi cok sonra düşünüyorduk eger olursa onunda adini Alparslan koyari diye konustuk. Rabbim hediyesini bizim planlardan cok çok once verdi. Plansız şekilde ikinciye hamile kaldim ve oda erkek ama nedense bi Alparslan ismi şimdi icime bi soğuk geliyor. Sizce nasil Alparslan ismi.