Kızlar 39+ 3 dün akşam ve bu akşamda kasıklarıma baya ağrı giriyor bugün doktor kontrolüm vardı mat bişey çıkmadı özellikle iki akşamdır adet olucak gibi kasıklarıma ağrı vuruyor . Sizce doğum belirtisi mi birde sümüksü uzayan bişey geldi dün gece yeşildi rengi nişan değildir sanırım.