Aryaam mutlu bey iyidir valahi ben nereye gitsem o doktoru ovuyorum işini hakiyla yapior biatnede detaylı ultrason bakan yer var neydi o adamın ismi Yusuf bey kadroloji bölümünde onuda beğenmedim çok sert bastrior bastrdgi zmn canım acıdı bişi yapmiorum dedi aç gelmistm hastnye bayilcak gibi oldum su alabilirmiyim dedim kendi kendine strese sokuorsun Dior bana diğer doktorları beğenmedim ben bitek mutlu hoca detaylı ultrason bakan yerdeki doktorda da memnun kalmadım onuda söylemeden edemiycem