Ayın 17 sinde 4 ay olacak doğum yapalı. 2 dir regl oluyorum ama çok saçma bir şekilde. Oluyorum olmuyorum arasında. İlkinde (doğumdan 2.5 ay sonra oldum) sadece 1 gün geldi ve tüm günde ancak günlük pedi dolduracak kadar geldi. Şimdi ikinci kez regl oluyorum 3. Gün yine aynı şekilde günlük pedi zor doldurur. Sanki sadece damla damla geliyor gibi. Bu durumu yaşayan oldu mu?