Acelyam11 onu kullandıktan hemen sonra cıddı bı kasınma oluyo cunku derı altından cıkıp dısarı dökmeye baslıyo kasımamaya calısın ve kasıntı kremı kullanın kolonya dökün o anlık gecıstırın. Ben uc gun boyunca temız vücuda sürdüm 3. Gun gece yıkandım sonrasında asırı kasıntı oluyo ama ıkı uc gun 1 hafta ara verip tekrardan sürdüm. Detaylı temızlıkte cabası