Mmnj handenur52 bir sorun mu oldu yoksa dr o güne mi verdi canm biz 37 haftalık olduk hala bklyz sezeryan olcam bnden haftası kücük olan doğuruyor ben kalmısım kız 🤣
handenur52 Mmnj protein kaçağı çıktı albim çıktı suyum azaldı hepsi vardı 36 haftamda doğum yaptım ben
Youngmotherr minikmucizeemaak sen nasılsın bebiş nasıl 🥹 @handenur52 hayırlı olsun kuzummm nasılsın şindi 🥹
minikmucizeemaak Youngmotherr Çok şükür iyiyim canım, bebiş de iyi biraz sarılığımız var. İnşAllah o da geçecek ☺️🤲🏻 Sen nasılsın
Youngmotherr minikmucizeemaak bizde çıkmaya çalışan dişlerle uğraşıyoruz🤦🏻♂️ sarılık için bolca emzir canım 🤍
Mmnj handenur52 saglıkla büyüt canm 38+1 de bnm doğumum inşallah şuan 37+3 üZ sezeryan tarihimizi aldık son 4 dua edin sağlıkla kavuşuyor kızıma çok heycan verici
minikmucizeemaak handenur52 Sarılık var evet çok şükür geçmeye başladı 37+2 de doğum yaptım kilosu 2900 dü canım