tgba-17 Kızlar Kbb gittim tiroidlerime baktılar birsey yok reflüden olabilir dedi doktor çok rahatsız ediyor hayatımı etkiledi resmen
Hilaldabaan tgba-17 ay o bende de vardı kuzum ama ben çok istifra ediyordum 8/9 haftalarımda ondan sonra meydana geldi kusmalarım azaldı geçti biliyorum çok iğrenç bi his yutkunuyorsun ama geçmiyor
tgba-17 Hilaldabaan evet sürekli sanki tıkanacak gibi oluyorum ne bilim belkide artık geçmeyince psikolojik oldu
tgba-17 Hilaldabaan uzun zamandır var sürekli orada birsey var hissi reflün ilerlemiş dedi doktor o kadar yapar mı bilmiyorum
Hilaldabaan tgba-17 yapar kuzum bende çok kötüydüm böyle yutkunuyordum sürekli yutkundukça daha da midem bulanıyordu kusmalar azalınca geçiyor merak etme çok çektim bende ondan