iremkayaaaa Kızlar beta her gün 2ye katlıyorsa ben niye hala muayeneye gitmiyorum, ilk betam 93tü geçen hafta perşembe. Sonra geçen hafta cumartesi 340 oldu. Eee şimdiye kadar çoktan yükselmiş olması lazım sizce neyi bekliyorum 5+2 sisteme göre şuan
nurr0101 iremkayaaaa Çok erken gitmene de gerek yok aslında canım bekleyebilirsen 2 hafta daha bekle en azından keseyi görür kalp atışını da duyarsın
Eraysen iremkayaaaa yakın zamanda giderseniz daha iyi olur insan her ne kadar gitmişken kalp atışını duymak istesede Allah korusun dış gebelik olduğunda geç kalmamak önemli
Beeyzanurr iremkayaaaa tabiki de hemen gitmelisiniz doktor folik asit takviyesine bir an önce baslamali kese ve kalp atisi var mi bakmali beklemek cok iyi değil
Sevvooi iremkayaaaa bence git keseyi gör kalp atışı için birdaha gidersin. Dış gebelik falan oluyor ben şahsen kese için ayrı kalp atışı için ayrı gittim. Daha önce 1 kayıp yaşadım malesef.
Sevvooi iremkayaaaa bebek tüplerde kalıyor diye biliyorum yanlış olabilir. Benim kaybım 14. Haftada kalbi durmuştu. Dış gebelik hakkında çok bi bilgim yok
Cucu_01 Rabia__q ben 5+6 da gittim keseyi gördük bence git için rahat etsin çokta bekleme sonra 8. haftamda gittim kalp atışı ve bebeği duyup görüp geldik 🙏
MelikeD İlk gebeliğimde 5.haftada öğrenir öğrenmez gitmiştim şuan ikinciye hamileyim yine 5 haftalıkken öğrendim ama bu seer 7. Haftayı bekledim gitmek için hem kalp atışını kesin duyuyorsan 7.haftada. eğer folik asit zaten kullanıyorsanız bence bence biraz daha bekleyip öyle gidin ben hamile.kalmadan önce folki asiye başlamıştım o yüzden de bekledim eğer kullanmıyor olsam daha erken giderdim doktora
iremkayaaaa Evet folik asit kullanıyorum 6.haftam perşembe günü cuma felan gideyim diye düşündüm çünkü hiç görmedim henüz gitmedim muayene