Svgky Bana da ilk gittiğimde öyle demişti.Doğumda sıkıntı olur mu olmaz mı buna şimdiden bşy diyemeyiz dedi erken doğum falan demedi içini ferah tut.Aynı şekilde olup sıkıntısız Doğum yapan arkadaşlarım da var 🙏🏻 Allah sağlıkla vaktinde kucağımıza aldırsın canım🙏🏻