nur-unal19 Arkadaşlar 31+1 haftadayım. Bebeğin suyu fazlaymış. Bu durumla karşılaşanınız varsa beni aydınlatır mısınız? Her hangi bir olumsuzlukla karşılaştınız mı?
Belginylmz nur-unal19 benimde fazlaydı düzeldi düzeliyor sadece şeker ve tuzdan uzak durmak gerekiyor
Merveincim nur-unal19 son ayımda Benm bebeğiminde suyu fazlaydı, tatlıdan uzak durman gerekiyor yediklerine dikkat ettiğin sürece bi sıkıntı olmaz korkma. Ben 39+0 da doğum yaptım çok şükür bi sıkıntı yaşamadık Şuan kızım 7 aylık
ISILTAN nur-unal19 Merhaba . Gebelik şekerim yoktu fakat suyum hep fazlaydı sebebide yoktu su fazlalığımın diyetisyen eşliğinde diyet yaptım yine sınıra yaklaşırdım yediklerinize dikkat etmek gerek kesinlikle :)