Rumeysaaa67 Kubra0021 eğer düzenli kontrol ettirdiyseniz spirali bence gebe değilsiniz test bozuk yeniden yapın bakalım 😊
Bimiyendis Kubra0021 kimyasal gebelik olabilir, spral varsa zaten tutunamaz ama doktora gitmen lazım mutlaka diye biliyorum
Kubra0021 Rumeysaaa67 dua edin 2 çocuğum üst üste oldu Allah verirse başım üstüne ama onlara laik bir anne olamayacgimdan korkuyorum çünkü psikolojim baya bozuk cocuklae yuzunden
Rumeysaaa67 Kubra0021 inşallah gönlüne göre olsun canım şuan istemiyorsan rabbim istiyene versin inşallah değilsindir 🤲😊
Naime662 Kubra0021 korkutmak istemem ama ilk testim böyle çıkmıştı şuan hamileyim ben 12 yıl spiral ile korundum ama herkez için geçerli değil gebe kalan çok var hakkında hayırlısı olsun inşallah
berfaliasaf13 Kubra0021 Test bozuk değil, bence hamilesiniz. İnşallah hakkınuzda hayırlısı olsun. Olacaksa sağlıklısından hayırlısından olsun🙏🌺 Sıkıntınız için de Rabbim ferahlık versin inşallah 🌺
Merve1414 Kubra0021 bence kan verin %1 ihtimal ama tupleriminbaglattiktan sonra ve spirall taktirsiktan sonra hamile kalanda var kayinvakidemin arkadasi menopoza girdikten sonra hamile kaldı gelin kaynana 1 ay arayla doğum yaptılar
Kubra0021 [silindi] evet iki defa negatif çıktı ama regl da olmadım çünkü geçen ay spiralden dolayı uzun sürdü lekelenme felan bide tarihler değişiyor benim ondan olabilir dedim