Adabp Gulbahar47 bende hafta durumunu okuyup alta inmesem göremeyecektim aylardır millet yazıyor bebiş doğdu butonu geldi diye 34/3 üm nerede bu buton diyordum🙄
birogretmenhanim Gulbahar47 35+2′yiz, doğuma 33 gün var İnşallah. Benim de “Bebiş Doğdu” butonu 7 gün önce geldi. Tüm bebişler sağlıkla ve vaktinde gelsin İnşallah.🥰🤲
TugceRcbr Buton geleli baya oldu 😬 Bizimde aynı bedende son 7 günümüz 🥲 Allahın izniyle bir daha ki cumartesi doğacak 🥰
December Mermicek-annesi merhaba aynı haftadayiz bebeğiniz sizin de aşırı hareketli mi gece uyutmuyor. Gündüz de kuduruyor sürekli aşağılara vuruyor baskı yapıyor elibi sokuyor çığlık çığlığa geciyor zamanım. Benim bebekte bi sorun mu var anlayamıyorum.
MutluAnne04 Arzuanne ayyy o heyecan o mutluluk gerçekten çok başka bende gün sayıyordum ikili sayılara düşsün diye şimdi 28+1 olduk bile
Mermicek-annesi December aynı şeyleri bende yaşıyorum 😁😁😁 hele akşam bir saat boyunca aşırı sancı ve kasılma yaşadım 😀😀