Btlll merhaba, mardinde yaşıyoruz bide iş dolayısıyla. Doktor olarak şahin bey dediler ama tavsiye etmiyorum. Çok ilgisiz bi doktor. Mardinpark hastane olarak eh fena değil. Bayan doktor olarak Semra hanım var orda. Ben önceleri ona gitmiştim sonradan oda çok ilgisizleşti. İpekyolu hastanesinde Ferda hanım var. Çok tatlı ilgili bi doktor ama hastane yetersiz. Cihanpol için iyi diyorlar ama orda bayan doktor yok. Mem arjen bülent bey ve enes beyi çok duydum cihanpolde. Ben riske atmadım memleketime geldim Mersinde doğum yapcam.