8 haftaligiz 9 günde benim var günler çok kısaldı . Bende aralıklı hafta da 1 günde olsa tutmaya niyetleniyorum . İlk hamileligim de ramazan orocunu sorunsuz tam tutmustum 2. Hamileligim inşallahb yine ramazanda tutabilirm bı sorun olmazsa güzel devam edersek . Siz içinizi ferah tutun niyetinizi ona göre yapın . Tuttun ya da tutmayın diyemem ama niyet çok önemli