ReyhanBozdemir Kızlar bu havada bile aşırı terleme , sıcak basması yaşıyorum nedenini bilen var mı bide çözüm arıyorum yardım pls 😭
Mirage06 ReyhanBozdemir 36 haftalik hamileyim bende ayni seyden muzdaribim iyiki diyoruz yaza denk gelmedi bu durumum bu havada bile boyleysem😕
aysecakir ReyhanBozdemir ben de 29 haftalık hamileyim ve acaba sorun bende mi dedim kışın ortasında terliyorum sıcak basıyor ara ara, demek yalnız değilmişim 😊
Eda_mustafa Bende öyle.ama antibiyotik tedavisi görüyorum sanırım o yapıyor diyorum.hele uyurken feci terliyorum. Bende 29 haftalığım.
ReyhanBozdemir Eda_mustafa aynennn bende öyle geceleri özellikle daha çok sürekli soğuk şeyler yemek içmek istiyorum
ReyhanBozdemir Mirage06 ayyy evet çok şükür , bu ayda böyle oluyorsak cidden yazın ne olurduk 😥 Çok az kalmış senin canım darısı başıma 😘