Adileklkn98 dün kontrole gittim ama kan durduğu için sormadım canım, bebek iyiydi bir sorun olsa söylerdi bence doktor. Bende başta çok korktum kıpkırmızı kan yani ama geçti çok şükür bence korkma. Çıkınca iyice kurut kendini çok da baskı yapma oturunca felan. Ben oturunca biraz ağrıyordu ilk başta