Tubatgn ya biz her yere arabayla gidip geliyoruz kuzum. Mesel bi avmye girdik diyelim kaç kat var tek tek o katları çıkmaktan asansörü kullanmaktansa direk kanguru pratik olur dedik. Dışarda piknikte uyku zamanlarında falanda pusete koyarım dedim ama saçma mi olur ya kaç aya kadar kullanabilirim onu da bilemiyorum. Eşim ısrarla gerej yok elimize ayağımıza dolanacak diyor sonuçta her yere arabayla gidiyoruz. Piknik ve dışarda restaurantta yemek yemek dışında pek de dışarda takilmiyoruz açıkçası. Öyle çokta bebek arabasına koyup gezecek dolanacak kadar bir yasantimiz yok yani. E bu çocuk 1 2 yaşına gelince pusete sığmaz ki o zaman nasi yapabiliriz bilemedim.
Diğer öneriler için ise thaankss😍