misiszachk Bugün bir arkadaşın postu vardı Hindistan cevizi yağını önermiş (kıllanma yapmamış) ben deneyeceğim birde lierac diye krem varya onu da önerenler çok fazla
Misskaynak misiszachk bende badem yağı önerdiler diye aldım ama sapsarı karın tyleri besledi koyulaştı resmen bıraktm artık zeytinyağlı krem aldım onu sürüyorum