Burcu__0506 iremkayaaaa görebilirsin canım ama bebişler genelde 7.ci haftada gözüküyor diyorlar tabi bebekten bebege fark eder 7de kalp atışı da dinleniyor 🥰
Burcu__0506 iremkayaaaa canım ben 6 haftalıktım doktora gidecegm de ve Salı günü tekrar baktrmak istedim sağlık ocagında baktrdım çarşamba günü doktora gittim
Burcu__0506 iremkayaaaa tekrar baktıraym aklımda soru işareti kalmasın diyorsan baktırabilirsin 2 kat yukselme olmuştur büyük ihtimalle
iremkayaaaa Burcu__0506 üstünden çok geçti 2 katı da geçmiştir diye düşünüyorum aslında geçen hafta cumartesiden bu yana
Burcu__0506 iremkayaaaa 6. Hafta git canım çünkü şuan betan baya yükselmiştir gözükür kese de bebekte inşallah haber verirsn 🌸
Gulates35 13 gün adet gecikmem vardı ilk kan da 515 çıktı beta 1 hafta sonra kan verdiğim de 10633 çıktı