kubraQwe canım gebelik şekerin mi var bendede var meyve yiyebilirsin mandalina elma armut yarım muz bunlar yasak deil geceleri yenilmez sadece bide azck çikolata yemeyi dene inşallah şekerin yükselmez tabi unsilin falan kullanmiyorsan bebek hareket ediyor mu bak eğer hiç hareket etmezse doktoruna görüş hafif tuzlu ayran da hareket ettiriyor tuzlu ayran iç ya da ben öyle yapıyorum hiç hareket etmediğinde daha hareket yoksa doktorunla gorus