Badgirl_ Benim de bir düşük oldu bir düşük yaşadım yaşadığım düşükte de hiç hamile olduğumu hissetmiyordum kızımda da felaket bir şekilde kusma yaşadım dediğin gibi inşallah erkek olur da her iki meyveden tattırsın inşallah bende erkek olsun isterim ama bakalım Rabbim hayırlısıyla doğurmayı nasip etsin inşallah😘