Nazd1 Kızlar ya betam bugün 544.67 ye yükselmiş ama hala adet olacakmış gibi kasık kısımlarımda böyle akıntı olacakmış gibi hissediyorum neden sürekli böyle hissederim ki
Iremaydmrr Nazd1 bebek Rahime tutunmaya çalıştığı için çok normal bu ağrılar 9 haftalığım bende bile var şuan o hissettğin ağrı
Nazd1 mommys1 ama ağrının dışında böyle hani regli olcağımız zaman sökülür gibi hissederiz ya kendimizi öyle bişey bu böyle sürekli gidip bakıyorum bişey olmuşmu diye öyle korkuyorum ki
mommys1 Nazd1 kırmızı kan gelmediği sürece korkma eğer kan gelirse hemen hastaneye git ağrıdan bisey olmaz Allahın izniyle
Nazd1 annelik_4 evet ara ara oluyor zaten Allahtan bütün gün değil mesela sabahtan beri ilk defa oldu
Busraozclk Nazd1 benim de ilk baslarda öyleydi yerleşme ağrısı olabilir kuzum hatta ufak kanama da olabilir bu da yerleşme kanaması diye geçiyor korkulacak bir şey değil ama gene de doktorunu bilgilendir
Nazd1 Busraozclk şaşkın gibi doktorumun numarasını almadım acemilikten işte soramıyorumda bi sağlık ocağına sordum bugün oda kanaman olmadığı sürece korkma panikleme dedi
Nazd1 Esinn13 kesin tabi 2 günde beta 340 arttı açıkcası doktor vitaminlerimi verdı ama işte korkuyorum genede