Nur_50 benim dönmese de olur, sezaryen düşünüyorum. Zaten Allah verirse 1cocuk daha istiyorum. Kilomuz şükür en başından beri 4-5gun hafta olarak önde. Makat geliştik,hala öyledir heralde çünkü aşağıda ayak kımıldaması hissediyorum. Bu günlerde küçük tuvalete çıkınca karnımın alt bölgesi çok acıyor 😞 böyle olan var mı acaba. Pazartesi doktora çıkınca soracağım