Misskaynak Aytenorhn ya ben doğum sonraki bebeğimin çekimini istiyorum doğumda çok çirkin olurum çok duygusalım çok ağlarım kesin ve ağlayınca da çok çirkin oluyorum 😅😅😅😅😅 kesin hiçbirini beğenmem benm için fuzuli masraf 🤦🏻♀️
-Seyda- Ben hastane yenidogan ve video istiyorum 10 gunden beri arastiriyorum en sonunda karar verdim sanirim bence guzel oluyor dugunde istedigim gibi olmamisti fotoğraf isi bu icimde kalsin istemiorum