Emel1707 35+1 normal kontrole gittim ilk nstye bağlandım sancı çıktı ben birşey hissetmiyordum ama nstde baya yoğun sık çıktı serum verdiler durmadı hala yoğun bir şekilde çıkıyordu ilaç verdiler düşmedi ciğer geliştirici vurdular 2 ilaç daha içtim en son hala sık şekilde vardı açılmam olmadığı için eve gönderdi yüksek ihtimal, istirahat verdi, bugün tekrar gidiyorum 2. Doz ciğer geliştirici vurulup nstye giricem bakalım hepimizin hakkında hayırlısı sağlıkla sağ sağlim kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 🙏🏻