Kızlar merhaba 36+3 haftalık hamileyim 1 haftadır sadece akşamları oluyor ateş basması aşırı bir halsizlik yorgunluk miğde bulantısı oluyor bayılacak gibi hissediyorum çok kötü hissediyorum çarşamba randevum var soracağım bu normal bir durum mu sizde de oluyor mu böyle