Öncelikle başın sağolsun Allah’ım bol sabır versin inşallah insanlar öyle bende 2 sene önce düşük yaptım her gören soruyor cocuk yok mu cocuk düşünüyor musunuz artık düşünün vakti geldi diye bazen tersliyorum bazen cevap bile vermiyorum ama anlamıyorlar sormaya devam insanlarda hiç anlayış yok hadlerini bilmiyorlar