15 haftalık hamileyim oturduğum yerden kalkarken ani olsa da olmasa da karnımda bir gerginlik ve acıma hissi oluyor bunu yaşayanlar var mı normal midir internete yazdığımda karın büyümeye başladığı için ağrılar normaldir yazıyor ama ağrı değil acıma şeklinde
Yaşayan ya da önerisi olan var mı