Ballkupu Kızlar hala bi regl belirtisi yok dün kan verdim beta 0.2 çıktı sizce sonradan yukselir mi regl gecikmemin 3 gunu verdim kani
Busraozclk Ballkupu ben geciktikden 1 ay sonra kan verdim 496 çıkmıştı belki ilk günler değerler belirsiz olabilir bir hafta gecikince kan ver bence
Beyzacpr Yani bildiğim kadarıyla yükselmiş olması gerekiyordu ama geç dollenmede olabilir biraz daha bekle tekrar kan tahlili yaptir
NovaVina_ Busraozclk 1 ay mı 🤯 cok fazla degil mi öğrenmek icin. 10 gun gecmesi yeterli diyor doktorlar kan testi icin