Hayırlı akşamlar dün temizlik yapıyordum ve pencere silerken sağ kasigimda batma hissi oldu neyse bıraktım temizliği bugün ikindin iç camasirimda bir iki damla kahverengi akinti gördüm bu ay da olmadı dedim ve ped koydum 1 2 damla da ona akinti olmuş ama başka hiç gelmedi kac kez lavaboya girdim sildim peçete de filan bisey yok ped değiştirdim yine bisey yok yerleşme kanaması olabilir ki sizde adetime 5 gün var ve 2 ay önce rahim filmi çektirdim