Sinemke daha çok erken bunu düşünmen için illa ki başlar sen şuan doğumu başlatacak hareketler yao YouTube de bir sürü videolar üç doğum üçü de normal oldu ilk doğum da bana da öyle dediler ama ben sürekli egzersiz yaptım 40 haftaya kadar ve 40+0 da kendi sancım başladı çok sık değildi suni sancı ile desteklediler tamam o gelen sancılar kolay diyemem ama o anda dayaniyorsun hiç olumsuzluklara kapılma bebeğimle konuş ve bol bol egzersiz sana tavsiyem
Zaten doktorun sancım olmaz açılman olmazsa kesinlikle sezeryan yani onu doktorunla daha net konuşur halledersiniz ama son haftaya kadar sen egzersiz yap olmuyorsa sezeryanla mis gibi kucağına alırsın çocuğunu önemli olan ikinizin sağlıklı olması