BaharAytekin Semaa12 ben genc kızken oyle demıstı bı hap vermıstı adetım duzenlıydı ama genede vermıstı p ile baslıyordu. Suan hamıleyım😇
Karya Semaa12 süt hormonu fazlalığı vardı yüksek çıkmıştı prolaktin diğer adı sanırım ilaç verdi bittikçe kullandım 2. Hap bitmeden hamile kaldım
Karya Semaa12 ilk 46 çıkmıştı canım 2 ye düşürdüm ilaçla ilacı bıraktım yine 36 oldu ilacı sonra bitse de bırakmadım devamını aldım 2. Şişe bitmeden hamile kaldım
Semaa12 Karya en ust sinir 29 sanirim benim 26 cikti gecmemisim siniri ama biraz yaklasimisim dr a gostermedim daha korkulacak bisey yok sanirim