Gul_se77 Merhabalar. 17+1 haftalık hamileyim. Sürekli olarak özellikle sağ kasığımda ara ara geçip tekrarlayan kasik ağrım var. Normal midir rahmin genişlediği için ağrıyor olabilir mi ilk gebeliğim ve korkuyorum. tecrübesi olanlar benimle paylaşabilir mi
Gul_se77 nurikbal_06 öğlenden beri geçmedi sabahta kontrole gitmiştim bi sıkıntı yoktu yinede korkuyor insan