Kızlaa hiç bir zaman anaç bir insan olmadım, hamileliğim sürprizdi
Kalp atışında, cinsiyetine, hareketlerinde, nstde heyecanlandım ama şuan cok başka…
Bebegim iki bucuk aylık.. Nst ya da kalp atışı duyunca bambaşka hissediyorum, hamilelik süreci daha anlamlı geliyo..
Buradaki postları okurken bile bambaşka duygular yaşıyorum
Annelik çok acayip bişeymiş, Allah anne olmayı isteyen herkese hayırlısıyla nasip etsin🙏