KurkmantoluMadonnaa Kızlar selamlar, cinsiyetimizi öğreneli bi 10 gün kadar oldu. Oğlumuz geliyo inşaAllah💙🐣 İsim olarak MİLHAN düşündük yanına yakışacak ikinci isim arıyorum. ‘Can, Efe, hariç’ 🙊 Önerileriniz için şimdiden çok teşekkür ederim❤️
Minikperi KurkmantoluMadonnaa Han’lı isimler tek başına olunca güzel çünkü ağır duruyolar zaten. Benim kızımın adı da Bilgehan tek başına kreşte falan rahat ediyor. İki isimli çocuklar sürekli evde başka okulda başka çağırılıyolarmış öğretmenler çocukların çok sıkıntı çektiklerini söylediler 🤷🏻♀️
KurkmantoluMadonnaa Smyye1B çok güzel İlk alternatifim zaten buydu galiba içime sinende bu isim Milhan Bera🐣💙 hayırla sağlıkla kolaylıkla büyütün inşaAllah❤️