10+5 haftalık hamileyim bugün karın ağrım vardı acile gittim progestan kullanmam gerektiğini söyledi bebeğin her şeyi normal sadece aşağıda biraz bu yüzden yatman gerek dedi ben korkuyorum düşük olmasından benim gibi yaşayıp bebeğin yukarı çıktığı oldu mu çok korkuyorum