3prens1prensesmom Bebis dogduktan sonra otomatik hapyy kidse gecis yapiyoruz . Ayni kullanici adi ve sifremizle tekrar buraya giris yapabiliyor muyum? Bu konuyla ilgili fikrim yok☺️
Tubatgn 3prens1prensesmom Oraya ayrı hesap açıyorsunuz otomatik olarak geçiş yok Yine numara mail ile kayıt olup yeni bir kullanıcı adı alıyorsunuz (orada da bunun aynısını alabilirsiniz)
3prens1prensesmom Tubatgn demek istedigim o degil canim ben gecen yilda burdaydim ama eski kullanici adimla giris yapamadim . Suanki kullanici adimla giris yapmam mumkun mu demek istedim,☺️