Raziyenurx Kızlar sezaryan sonrası korse olarak ne almaliyım veya dogumdan sonra mı alayım ikinci dogumum ama ilkinde hiçbişey kullanmamıştım bunda kullanacam nasip olursa siz ne aldınız veya almayı düşünüyorsunuz
Busraozclk Ahh ben de alicam marka araştırıyorum ilgili ve bilgili arkadaşlar yardımcı olursa süper olur
Raziyenurx Cgdem123 evet gitti ama bunda gitmez die korkuyorum biraz hiç göbek kalmamıştı ilkinde umarım yine aynısı olur😅
Cgdem123 Raziyenurx Ne kadar suredee gitti ilk doğum yaptım sardım 40 kadar fakat bende biraz göbek kaldi
Raziyenurx Cgdem123 3 ayda falan tamamen gitmişti ben çok fazla kıilo alıyorum bide dediğim gibi korse falan hiç almadım kullanmadım belki kullansam daha hızlı gidebilirdi bunda gitmez diye korkuyorum oyuzden şimidden korse araştırmasına başladım😅