0merii Merhabalar bugünle birlikte adetim 10 gün gecikti en son 1 ekimde adet oldum , 2-3 gün önce test yaptım negatif çıktı ama adetim ilk kez bu kadar gecikti sizce hamile olabilir miyim bir daha ne zaman test yapabilirim?
Busraozclk 0merii güzelim stresten de regl olmuyor olabilirsin ben ilk testimde negatif çıktı 3 gün sonra tekrar yaptırdım pozitif. İkti en iyisi kan ver