surfermom ilk doğumum normaldi . Ağrısız sızısız 5 cm açıklıkla gittim hastaneye . Kendi sancım gelmeyince suni sancı önerdiler orada hata yaptığımı düşünüyorum belki bir gün daha beklesem kendi sancımla daha rahat doğurabilirdim ama nasip böyleymiş. Suni sancı kısmında 1 2 saat kadar zorlandım , doğum anım en kolayıydı . Karnıma bastırmalarına rağmen çok zorlamadan iki dk da doğdu oğlum. 3 dikişim oldu ama dikişler hiç zorlamadı. Kendim kalktım odama yürüyerek gittim ve ne hastane ne de evde hiç yatmadım. Çok konforlu geçti. Ebelerimin hepsi çok tecrübeli ve kibar insanlardı , normal olunca zaten doktorum son anda geldi belki 5 dk anca görmüşümdür. Tüm nazımı ebeler çekti diyebilirim. İyi bir tecrübeydi benim açımdan inşallah ikinci doğumum da böyle kolay geçer.🙏🏻