Busragoker Kızlar dün doğum yaptım ama sol göğsüm aşırı sızlıyor bebek emerken ben de ağlıyorum, bugün lansinoh kreme başladım ama pek faydasını göremedim ne yapmalıyım ???😭
Babykuzucuk Busragoker bebek emer emmez kendini çektikten sonra ıslakken buzdolabı poşetini kes kare kare kapat üstünü. Neler denedim çare olması çok şükür 2 günde hassasiyet bitti 3 günden itibaren acısız emzirmeye devam ettim