ebrarmom08 valal sizin gittiğiniz yer niye öyle yapmış ben de kayseride sehir has.gittik geçen doktor gayet iyiydi ekranı neyi gösterdi foto verdi cinsiyeti biliyormsn gibi ilgili konuştu üstelik kapısı da yigili hasta vardı.guler yuzluydu ben de hep kötü diye dusunuyridum devleti.ozeldeki doktorum ile pek uyusamadim değiştirmeyi dusunuyroum bakalim