Hlyyyy Merhabalar, yaptırmayabilirsiniz şeker yüklemesi yaptırma zorunluluğunuz yok. Fakat şunları da göz önünde bulundurun. Diyelim ki yaptırmadınız şeker yüklemenizi ve aslında gebelik şekeriniz vardı ve bilmiyorsunuz. Ee doğal olarak da buna göre bir diyetisyen eşliğinde ve diyetle beslenmiyorsunuz. Canınız baklava istiyor yiyorsunuz ekmekler hamurişiler falan mis gibi bir beslenme düzeniniz var. Sonuçları ney peki? Erken veya ölü doğum, plasenta yaşlanması, plansentanın bebekten ayrılması sonucu bebek ölümü, bebek sıkıntı olmadan gününde doğdu diyelim ki sizin diyetli beslenmemeniz sonucu bebek kilo ve kan şekeri problemleri ile doğacak ve bu problemlerden küveze alınacak. Siz bilirsiniz tabii ki yaptırmayın ben bu riskleri göze alırım ama yine de o iki dilim baklava glikozu ile eşdeğer olan içeceği içmem diyebilirsiniz. En doğal hakkınız yaptırmayın..