Csmnvr Merhabalar kızlar. 21+5 haftalık hamileyim. Afedersiniz tuvalet ihtiyacımı giderirken sağ kasıkta bir ağrım oluyor. Detaylı usg yaptırdım. Bebekte bir sorun yok şükür ama bebek oraya oturmuş durumda böyle bişey yaşayan var mı aranızda.
Csmnvr Bişey olsa söyler diye düşünüyorum makat geliş olabilir dedi bende hep normal doğum yapmak istiyordum. Rabbim inşallah sağ Salim normal doğum nasip eder