e_blue_sky_a Elifkrdnz benim hiç içimden gelmiyor hediyelik yaptırmak, mevlute yaptırsak olmaz mı? Hastaneye eve gerekli mı
angel4545 Elifkrdnz digital magnet sayfasına yaptırmıştım ben açacak olarak hem atılmıyor hem kullanışlı memnundum şimdi kardesim yaptırdı ayki yere baskıları guzel
ipekmom_ Elifkrdnz çikolata deposundan yaptırmıştım memnun kaldım güzel ve lezzetliyli ama tabi 7ay oldu bilmiyorum suan hala aynımıdır, hediyelik ise yaptırmadım onun yerine lolly şeker yaptık kendimiz
Ece56 Elifkrdnz ben çikolata ve lavanta kesesi yaptırıcam. Magnet yaptırsam bir derneğe bağışlardım düğünümde öyle yapmıştım.
gkceslck0707 e_blue_sky_a ben Hediyelik yaptırmayacağım. Magnet vs yaptırsam kime ne bir süre sonra çöp oluyor yüzüne bakılmıyor Adetimizde Mevlit yapınca pide ayran dağıtılır Hediyelik masrafımı orada kullanacağım Sadece hastaneye ve eve lokum çikolata ikramı yapacağım
e_blue_sky_a gkceslck0707 komşumuzun gelini magneti açacak şeklinde yaptırmış, hoşuma gitti, Bi ise yarıyor soda vs açarken
Elifkrdnz e_blue_sky_a ben de o şekilde yaptırcam zaten. Hem yemek olmasa bile ikram zaten olacak magner çikolata yaptırırsam onu da yakınlarıma hatıra kalsın diye yaptırcam
minikmucizeemaak Elifkrdnz İnstagram çikolatadeposuu çikolatayı oraya yaptırdım hem tam istediğim gibi geldi hem çikolatamın tadı efsane
Esradeniz17 Elifkrdnz miradizayn a yaptırdım ben çok memnun kaldım. Pelit’in çikolatasını kullanıyorlar  https://mutluresim.com/image/nGsAKQ