Lavinya_21 Smhaa_61 takip etmen lazım cnm sıklıklarını anca öyle bellı olur dogum mu yoksa deıl mi diye
Lavinya_21 Smhaa_61 tm yazarsn gene gelince. Zaten bellı eder kendini dogum mu diye. Gecmıs olsun simdılık saglıkla alırsın kucağına insalah
mucizeeemmm Smhaa_61 sancıdır ama hemen sıklaşmıyor aslında olması iyi açılma yapıyor sen farkında olmadan
Smhaa_61 yagmurrrra e bende bi haftadır oluyor nerdeyse ama o bebek toplanması değil mi.Hatta iki taraf şişiyor ortası boş oluyor
yagmurrrra Smhaa_61 yalancı kasılma onlar düzenlendiği zaman 10 dkde bir olduğu zaman doğum oluyor benim 10 dkde bir kasılma oldu karnımın bir yeri aniden sertleşiyodu sonra gevşiyodu
Salda Doğum için illa suyun gelmesini beklemek gerekiyor mu yoksa sancılar siklasinca hemen hastaneye mi gidilmeli?
yagmurrrra Smhaa_61 sıklaşırsa dakika tut dakikalar yarım saatte bir bile düzenli geliyorsa o düzenlenip süre kısalınca doğum oluyor