Eylul2626 Kızlar cinsiyet ile ılgılı bır soru m olacak bebek sol tarafta olursa kız sağ tarafta olursa erkek diyorlar öyle bırsey varmıkı
asell13 Eylul2626 bende merak ediyorum oğlum sağda kızlarım soldaydı. Bu bebişde solda kız hissediyorum ama bilemiyorum
Boncukk123 Eylul2626 doktor dinlemiştim oyle bsey mümkün degıl demişti rahim ortada bulunuyor bebek de alana göre saga sola kayıyor bu cinsiyet belirlemez demişti
asell13 Eylul2626 bugün gittim dr 12+2 haftalığız sağolsun bağdaş kurmuştu göremedik 😂 dr da 1 aya anca dedi ama oğlumda 19. Haftada öğrendim 🤷♀️
_Tazeanne Sağ veya solda nasıl oluyor ki ben her ultrasona girdiğimde ortada oluyor kafası sağımda ayakları sola doğru bebeğim erkek bence saçma
crazymommy Eylul2626 Hayır her ultrasonda değişiyordu yeri. Öyle bişey olamaz bazılarının denk gelmiştir