Rachelgreen94 Kizlar 30 unda asilama oldum 28 i gecesi ovitrelle yaptim az once erken gebelik testi yaptim negatif goz yanilmasi cok silik cizgi bile yok🥹 dr ptesi kan ver demisti dayanamadim acaba erken mi yaptim..
Gamzealptkn Rachelgreen94 negatf olduktan sonra pozitfleşiyomuş ptesi yada salı kan ver dayanbilirsen adetini bekle 🌸
ssa239688 Rachelgreen94 canım bende 1 kasımda aşılama oldum 10. Güün bugün bu akiam erken gebelik testi yaptım ama silik bile çıkmadı bembeyaz😭 senınle aynı durumdayız iğne etkisi geçmiş belli ki
Rachelgreen94 Gamzealptkn ay insallah ya zaten bugun belli olsa dr da cuma kan ver derdi heralde bilmiyorum acikcasi moralim tamamen bozuldu🥲
Nihal2910 Bende 31 ekimde oldum doktorum bana 10 gün gün aşırı ilişki önermişti belki geç döllenme olur sizin biraz daha bekleyin ümidinizi kaybetmeyin
Gamzealptkn Rachelgreen94 bozma canm geçen ay çatlatma yapmştm bnde tam günümde oldm herkes beklenen adet tarhinden 2 gn önce adet olmş bn olmayınca çok umutlanmştm ama tam günğmde oldm çok üzüldm ağladm ama nasp ddm bu ay aşılama yaptm bekliyorm düşünmemek en iyisi bilym çok zor da bn bu ay test yapmcam ddm mesela 7 gn var sabah yapsam mı diye kurmaya başladm kafandan at inşallah sonu hayırlı olur 🙏🙏
Rachelgreen94 Gamzealptkn bende yalanci pozitif cikar diye bekledim hep igne etkisi 10 gunden fazla surebiliyomus bu sefer iki arada kalicaktim bekliyim dedim ancak bugune kadar bekleyebildim😅
Rachelgreen94 tatlibebegim_ cok su icip yaptim gercekten elimde testte yok zaten artik esim kiziyo kaset test yapip yapio agliyorum diye🥲ben pazartesi gunu kan veriyim en iyisi kesin sonuc olur
Rachelgreen94 tatlibebegim_ tam iki hafta olmus olucak 30 ekimde oldum asilama pazartesi gunuydu, kan tahlili de 13 kasim pazartesi vericem🌸